vineri, 10 iunie 2016

Salată cu avocado și ou


Sunt luni bune de când eu nu am mai trecut pe aici. Am să-mi strâng toate motivele în celebra zicală "life happens!" și am să merg mai departe.
Nu pierd foarte mult timp cu vorbitul despre mine, căci știu că deși eu am cam tras chiulul de pe blog, voi ați trecut pe aici și m-ați tot întrebat (pe unde m-ați mai prins) dacă mă întorc. So... iacătă-vă și răspunsul: verde-n față cu ou și avocado.


De ce am ales să revin cu o rețetă atât de banală?
Poate pentru că, de la o vreme, am început să gust simplitatea cu alte papile.
Și aș vrea să transmit un ecou al acestei noi etape din viața mea pe o rază cât mai mare.
Ar mai fi și faptul că ieri a fost Înălțarea. Și nu prea mă-mpac eu cu tradițiile ori religia, dar știu că voi aveți acum o adunătură de ouă fierte bune de nimic.
Primul pas către reciclare: urmăriți rețeta de mai jos ;)


Ingrediente:
  • 3 ouă fierte (tare)
  •  zeama de la 1/6 lămâie
  • 2 avocado medii ca mărime
  • ceapă verde
  • 1 linguriță de muștar clasic
  • 2 lingurițe de iaurt grecesc
  • sare și piper
 
Metoda: 

1. Se pun ouăle la fiert. Cu multă sare. Ca să se decojească  mai ușor.
Vrem ouă tari la final. "Zeamă-less". Deci lăsați-le suficient pe foc.
Puteți testa scoțând un ou și învârtind-ul pe masă.
 Dacă are stabilitate, mai lăsați-l maxim 5 minute în cratiță.
Dacă aveți ouă gata fierte, cu atât mai bine.
Oricum vor trebui lăsate la răcit micuțele elipsoide cu coajă.
 
2. Între timp, pregătiți cei 2 avocado.
Despre cum alegeți un avocado puteți afla mai multe în acest video.



Fiecare avocado va fi secționat pe jumătate.
Conținutul fiecărei jumătăți va fi "descărcat" cu o lingură într-un bol. 
Apoi vom zdrobi acest conținut cu o furculiță, sau folosind un mixer vertical ori unul de mână.
Trebuie obținută o pastă. Prin urmare, recomand folosirea unei unelte mai puternice decât o furculiță. Poate un zdrobitor de cartofi, dacă chiar nu aveți un mixer de niciun fel.
 

3. Peste pasta de avocado, adăugați zeama de lămâie.
Ajunge în jur de o lingură de zeamă.


4. Peste pasta de avocado adăugați iaurtul și muștarul apoi amestecați bine.
Apoi tocați ceapa verde (fără bulb = partea albă), în același bol.



După ce s-au răcit, decojiți și tocați mărunt ouăle fierte. Acestea vor fi adăugate la salata în devenire.

5. Amestecați bine totul. Asezonați cu sare și piper după gust.


Șiiiiiiiii: voila! 
Rezultatul este o salată ușoară de vară, sănătoasă și gustoasă.


Și dacă vă spun că prepararea durează sub 10 minute, fără fierberea ouălor, vă ridicați de pe scaun și mergeți către bucătărie?


Între timp, am mai pus o poză. Poate, poate vă convinge dumneaei.


Gata. V-am pupat și vă las sănătoși (sper) și cu o rețetă de încercat (încă sper).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu